пʼятниця, 23 грудня 2011 р.

GTick + /dev/dsp в Ubuntu 10.04 з ядром Linux 3.0

Після апгрейду Ubuntu з 9.04 до 10.04 LTS і (можливо) переходом на backport ядро 3.0 відвалився oss-девайс /dev/dsp*, а значить перестала працювати GTick.

GTick - це кульний метроном для занять музикою. Дозволяє вибирати ритм, темп, розмір, "цокіт" метроному. Маленька але непогана програмка. Проблема тільки в тому, що в репозитарії Ubuntu 10.04 знаходиться GTick версії 0.4.2, який для відтворення звуку хоче стару підсистему OSS, а саме девайс /dev/dsp*.

Правда, Google підказав, що вийшла нова версія GTick 0.5 з підтримкою PulseAudio, але компілювати її мені було влом, готовий PPA з новим GTick для Ubuntu 10.04 Lucid Lynx я не знайшов, тому я поглянув, як можна запустити те що маємо найменшим коштом:

Все виявилось дуже навіть просто: необхідно лише встановити пакет alsa-oss і запускати GTick з використанням скрипта aoss:

Code
$ sudo apt-get install alsa-oss
$ aoss gtick

Залишилось тільки налаштувати GTick (Властивості):
В мене в комп'ютері дві звукові картки, тому методом тику я знайшов ту, яка приєднана до колонок - перебором /dev/dsp0, /dev/dsp1, /dev/dsp2 (ця запрацювала :)
gTick 0.4.2 Properties window (Ubuntu 10.04LTS Lucid Lynx)

Це і все!
Шануймося, бо ми цього варті! :)

P.S. Якщо у вас більше одної звукової картки, то може виникати ситуація, коли після перезагрузки вашій картці буде даватись інший номер. Тоді кожний раз потрібно заходити і перевказувати "Файл пристрою". Вирішити це можна з допомогою правил udev

TODO: написати правила udev для такого прикладу

Немає коментарів:

Дописати коментар